ІІІ науково-практична конференція «Медико-біологічні проблеми фізичного виховання різних груп населення, ерготерапії, інклюзивної та спеціальної освіти»

31 січня 2018 року в Луцькому інституті розвитку людини Університету «Україна» відбулась ІІІ науково-практична конференція «Медико-біологічні проблеми фізичного виховання різних груп населення, ерготерапії, інклюзивної та спеціальної освіти». Мета конференції: сприяння підвищенню якості освіти до рівня, що відповідає сучасним вимогам, вирішенню актуальних проблем фізичного виховання та ерготерапії, інклюзивної та спеціальної освіти, встановлення нових контактів з фахівцямита студентами інших навчальних закладів України.

/Files/images/3_konferentsya/27067812_2004853349771575_5884203300501613873_n.jpg

/Files/images/3_konferentsya/27332305_2004853223104921_7668190138128811099_n.jpg

/Files/images/3_konferentsya/27337311_2004853433104900_220481467719768578_n.jpg

/Files/images/3_konferentsya/27459566_2004853283104915_9045108498297387364_n.jpg

/Files/images/3_konferentsya/27654414_2004853133104930_6530207393082652718_n.jpg

/Files/images/3_konferentsya/27657014_2004853396438237_2935903421434151689_n.jpg

У конференції взяли участь науковці із Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (м. Луцьк), Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка, Луцького міського центру фізичного здоров’я «Спорт для всіх» Луцької міської ради.Тематичні напрями роботи конференції охоплювали дослідження актуальних проблем фізичного виховання студентів та молоді, фізичне виховання та спорт у різних типах навчальних закладів; фізіологічні, медичні та психологічні питання навчання здорових та осіб з інвалідністю; фізичну терапію, ерготерапію та фізичну реабілітацію різних верств населення; технології навчання студентів з інвалідністю; стан та перспективи залучення, профорієнтації, адаптації і супроводу абітурієнтів та майбутнє працевлаштування з інвалідністю у студентському середовищі та подальшої їх інтеграції у суспільство; спорт осіб з інвалідністю; забезпечення рівних можливостей у навчанні в контексті розвитку демократичних процесів, соціального партнерства й плюралізму.
Кiлькiсть переглядiв: 17